lauantai 15. elokuuta 2015

Ensivaikutelma plussan puolella

Tällä viikolla mulla ja muutamalla muulla alkoi lukio. Ensivaikutelma taitaa mennä plussan puolelle. Vapaatunteja siellä täällä, eikä tarvitse erillisiä lupia mihinkään. 75 minuutin oppitunnitkin kuluu oikeestaan aika nopeasti. Paitsi fysiikan tunnit.. Ja lukiolaisten oma lukutila on niin iso plussa. Siellä saa olla tietyllä tavalla rauhassa, vaikka siellä välillä lentpalloa pelataankin. Mun mielestä siellä on kiva tunnelma. :)
  Läksyjä vaan tahtoo tulla. Ja niihin myös menee aikaa. Kappaleet kannattaa lukea aina, muuten kokeiden aikaan tulee kiirus. Neljän päiviä ei millään meinaa jaksaa ja oikeestaan on aika turhauttavaa, kun pääset vartin yli neljä kotiin ja suoraan tekemään läksyjä. Sitten ootkin jo niin väsynyt, ettet jaksa tehä mitään muuta kun nukkua. Ja kas, koko kaunis päivä meni näin.. 
  Mutta kyllä mä oon mielummin lukiossa kuin yläkoulussa. Jos niiden kahen väliltä täytyy valita. :D





  Tänään mulla oli jälleen tallipäivä. Menin sinne jo aamulla, että oon kotona sitten siihen aikaan, että saa alkaa tekee ruokaa ja että lenkin kerkeää heittää ennen saunaa. Oli kyllä lämmin päivä, jopa rusketuin tallilla ollessa kun T-paitasillani siellä tein hommia. Illemmalla sit otin Jesperistä kuvia kun se 'pelas' jalkkista. Toisinsanoen se poseeras kameralle pallo edessään. Kyllä me sen kans sit pelattiinkin, se tykkää siitä ihan hirveesti. :D Se jopa puski palloa.





  Huomenna on tulevan kummilapsen ristiäiset. Mun eka kummilapsi ja kieltämättä mua vähän jännittää, vaikkei siinä oikeestaan mitään jännitettävää oo. Mut tosi kivaa on kuitenkin tulla kummiks. :) Eli suuntana huomenna Jyväskylä.

Hyvää lukuvuotta jokaiselle! 

2 kommenttia:

  1. Nyt marikki uusia postauksia kehiin!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täytyy ryhdistäytyä ja alkaa kirjottelee! :D Tuntuu vaan viikot menevän nii nopeeta, ettei tajua ees olla koskaan koneella. :D

      Poista