keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Pakkaan mukaan isän vanhan T-paidan

Oon tässä jo muutaman päivän ajan yrittäny miettiä, että mitä mä pakkaisin mut matkalaukkuun mukaan.. Jotai semmosta kesästä, pitkää ja lyhyempää vaatetta, mutta se kaikkein suurin ongelma on sit siinä, ettei mulla ole kunnollisia 'löhöilyvaatteita.' Elikkä semmosia, millä vois olla ja maata vaikka maassa, eikä tartteis pelätä, että millon menee sotkuun. Kaikennäköstä lyhyttä paitaa on, shortsia ja ompa hamettakin. Mekkokin löytyy. 
 .. Mekko on valkonen. Shortseja haluaisin käyttää ihan ihmistenkin ilmoilla ilman, että takapuolessa vilkkuu mutainen tahra. Hame on hieman juhlallisempi, sitähän en siis sotke. Ja kaikkia mun teeppareita haluan käyttää esimerkiks koulussakin.. 
  Joo, mä tiedän, että eletään nykyaikaa jossa on pesukoneet ja kaikki. Mulla vaan sattuu olee ainoastaan yks musta t-paita.. :D Kaikki muut on valkosia, jossa jotain tekstiä/kuva. Valkosiin useimmiten jää jonkinlainen todella himmeä tahra. Vaikkei sitä muut huomaa, itseä se häiritsee eniten.. Ehkä mä pakkaan mukaan vaan huonoimmat collarit mitkä löydän ja isän vanhan paidan. Niillä ainakin voi tehä töitäki. :D



  No en tullu ihan puhuu mistään matkalaukun pakkaamisesta. Aattelin ensimmäistä kertaa laittaa teille asukuvia! Kertoa, mistä mikäkin vaate on ostettu ja hinnat, jos muistan ne. Nää asukuvat ja -postaukset ei oo ollu oikeen mun juttu, enkä oikeen vieläkään osaa toteuttaa tätä. Varmasti kaikki on huomannu, ettei mun blogi todellakaan ole mikään muotiblogi. Tänään kävin ihmisten ilmoilla ja vedin ensimmäiset vaatteet päälle mitkä löysin. Päähän tein sotkunutturan nopeesti ja eikun menoks! Tykkäsin näistä vaatteista. Ne oli päällä hyväntuntuset ja oli helppo olla. Farkut jousti ihanasti ja paita oli sopivan rento. Kengät kivat jalassa. Iski sitten idealla ja kävästiin ottaa kuvat. 




Kengät: Stadium norm. 19,95 ALE 9,95
Paita: JC norm. 20.00 (?)
Housut: Veero Moda 34,95

Varsinkin toi kenkien kuosi on ihana! Kukkaisenakin oli, mutta niissä ei ollut kokoja. Onneksi oli yhtä ihanat erilaisella kuosilla! :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti