keskiviikko 28. tammikuuta 2015

"Sil oli samanlaiset sukat ku mulla.."





Alotetaan tää nyt näin, että mun järkeen ei mahu se, ettei toisilla sais olla samanlaiset vaatteet ku sulla itellä on. Mulle tää ei oo ikinä ollu ongelma, vaikka jollain onki samanlaiset vaatteet. Sit ku sä ite oot vaingossa tai vähemmän vahingossa ostanu samanlaisen vaatteen ku jollain sun kaverin isän kaiman bestiksen tytöllä on, ni sit sua katotaa koulussa sillee silmät pullistuneina päästä että: "Kui toi viittii matkia..?"

Siis kun asiahan on näin, että niillä muilla vaan on joku asenneongelma. Nimenomaan sitä kohtaan, että jollain on samanlainen paita ku itellä. Oikeesti, ei se mee niin, että ku meet kauppaan, ni sä näät jotku täydelliset housut ja aattelet että "Vitsit ku olis halvat ja just sopivaa kokoa." Ni sit sun päähän pälkähtää että "Eiku en mä voikkaa ostaa näitä, ku joku on kai kerenny jo ennen mua." Ja tää joku asuu sua siis ehkä noin 500km:n päässä. Me käveltäs oikeesti ilman vaatteita tuolla suurin osa kansalaisista, jos se menis näin. 
Hei miettikää, ne kaikki tuhannet samanlaiset housut ei oo tehty vaan yhtä ihmistä varten..





Mulle on yks hailee, vaikka jollain oliski se samanlainen toppi ku mulla. Se samanlainen musta perus toppi, ku se nyt sattu vaan olemaan jokaiselle vartalotyypille hyvä, ni miksei sitä sais ostaa.. Mulle on ihan sama, vaikka joku matkis mun tyyliä suoraan. Kopiois sen täysin, sillon voi aatella että se vaan tykkää mun tyylistä, siks se ostaa samanlaisia vaatteita. 

Tai sit jotkut vaan on niin kapeekatseisia. Eikä me voida sille mitään, jos ne kattoo nenänvartta pitkin, ku kävelet samanlaiset pökät jalassa.. 



4 kommenttia: