perjantai 16. tammikuuta 2015

Vireystila nollassa

Moi! Todella, todella raskas viikko takana. Öiden unisaldo on korkeintaan 22h ja sehän kostautu tänään koulussa. Ei ollu kovin helppoa sinnitellä hereillä. Taisin mä sit vikalla tunnilla torkahtaakki, mutta vieruskaveri tönäs hereille. 
Oli muuten vaan neljätuntinen päivä. Ihan kiva oli päästä kotiin nukkumaan ja rauhottumaan kaikesta tunnesekamelskasta. Kaikenlaisia ajatuksia on tällä viikolla käyny mielessä. Mutta ehkä tämä tästä ku saadaan univelat hoidettua pois alta. :)

Elämähän on yhtä vuoristorataa koko ajan. Välillä alas sitten taas ylös. Mä taidan nyt olla siellä alhaalla. Ei tällä vireystilalla jaksa kukaan lukea kokeisiin, joita on tulossa taas pilvin pimein. Tunteet on seilannu laidasta laitaan ja en välttämättä oo ees kauheena miettiny, mitä mä sanon ja kenelle. Pahoittelut kaikesta, jos oon sanonu jotain väärää.. 




Kaikki varmaan voi myös arvata, etten mä oo kuviakaan saanu napsittua. Kamera on ties missä, enkä mä oo ees ettiny sitä. Eipä tuolla ulkona oo sitä luonnonvaloakaan riittäny puoli neljään asti, ni en mee salamalla ottaa mitää.. Tuokin kuva on jo joku aika sitten otettu.
Ehkä tää tästä, kun unta saa pollaan, ni postauksetki vois muuttua parempaan suuntaan. Seuraavaan lupaan ottaa paljon kuvia. Lupaan myös nukkua yöt hyvin. En kuitenkaan aio nukkua yli puolen päivän, ni luonnonvaloaki riittää sit. :) 

Jees, ei mulla muuta tällä kertaa. Nähään ens viikolla. :)

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä,voimia ja jaksavaa vireystilaa tuleviin kokeisiin. Ja rentouttavaa viikonloppua. Muista kuntoilla. -Pekka-

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista