lauantai 24. tammikuuta 2015

Lauantailekottelua




Noin. Nyt pääsin kirjottaa. Eli viikonloppu puolessa välissä ja menny hirveen nopeesti. Tuntuu että en oo tehny mitää, mut silti oon ollu koko ajan tekemässä jotaki. Heräsin aamulla joskus vähän kymmenen jälkee, ku tuli puhelinsoitto, ni en viittiny enää puhelun jälkee alkaa nukkuu. Mulla menee aika usein viikonloput nukkumiseen, ku viikolla väsyttää. Mua ainaki. Mut sit nousin ylös ja menin aamupalalle ja pesee hampaita ja tekee muutenki noi perus aamutoimet. Aamupalan jälkee siivosin nopeesti keittiön ja kävin muutamia kuvia ottamassa. Ei niitä kuvia sit niin hirveesti tullu, vaikka lupasin ottaa paljon kuvia tähän postaukseen. 






Oli muuten ihana keli ulkona! Iha mielellään sinne jäin sit pitemmäksikin aikaa Jesperin kans. Jos peuhaan Jesperin kans, ni en viiti siihe riehumiseen ottaa kameraa mukaan, koska vaarana on aina, että se menee rikki. Yleensä otan Jesperistä oikeen ajan kans kuvia, koska aikaa siihen tosiaan tarvitaan. Se on niin kärsimätön ja kuvien kans saa olla nopea, ettei Jesperi kerkee liikahtaa.. :D No mut yhen kuvan otin sit ku se rauhottu ja muutenki vein sen sit heti kuvan ottamisen jälkeen häkkiin lepäämään. Sillä nimittäin on kipeä yks jalka, ni mennään sen jalan mukaan. :) Ne lääkkeet on muuten vaaleenpunasia, mitä sille nyt joutuu antaa. ;)

Ulkoilun jälkeen kupillinen kahvia ja samalla kattelin kuvia, mitä otin. Poistin sit semmoset, mitä en varmastikkaan laita tänne. Eli kaikki heilahtaneet ja muuten vaan huonot. Mut sit koneella valkkasin ne loput ja tänne selviyty noi mitä nyt on. :D 
Mulla siis tämmönen aika lepponen päivä, oltiin kavereiden kans suunniteltu täks illaks jotaki tekemistä, mut ei me tehäkkää mitää ku kaikki ei pääse mukaan ja tällee. Mutta katsotaan, mitä mä vielä tälle illalle keksin. Ainaki mä käyn saunassa. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti