maanantai 12. tammikuuta 2015

Kylmyys ei estä ketään




Tervehdys! Täältä lämpimistä sisätiloista koneen ääreltä. Ulkona tosiaan on kylmä, mutta mulle se ainakin on tekosyy jättää ulkonakäyminen väliin. Lauantainakin oli yksi näistä kylmistä päivistä, mutta niin vain painelin tallille ratsastamaan, ja vielä maastoon. Ei jääty kentän suojiin pyörimään ympyrää, vaan päätettiin virkistää hevosiakin pienellä maastolenkillä. :) 
Sää oli kylmä ja tuulinen, mutta koska vaatetta oli hyvin, ei se päässyt luihin ja ytimiin asti pureutumaan. Otettiin tallin kaksi Connemaraa, Gini ja Ronja ja mentiin peltotielle. Siellä mentiin sitten ihan laukkaakin. Yhden lumipesun sain, mutta ei kun selkään takasin ja uutta yritystä kehiin. 
Neljältä sit olin kotona taas ja mitään ihmeellistä en aikaan saanut, löhösin ja lepäsin. :) 




Sunnuntain melkeen vois jättää mainitsematta kokonaan, mut ku se siinä lauantain ja maanantain välissä on, sanon sen verran, että tein meidän koko perheelle ruokaa! Sunnuntait on mulle yleensäkin tommosia tosi tylsiä ja laiskoja päiviä. Sillon vaan ootellaan ja surraan taas sitä kun pitää palata koulunpenkille, kun viikonloppu on taas ohi yms.. Toisinsanoen paluu normaaliin arkirytmiin. 

Tänään siis koulussa se normaali kuusituntinen ja kotiin syömään! Ja sit aloin miettimään, mitä mä tänne blogiin kirjottaisin. Täydellä vatsalla hyppäis vaikka kuuhun, vai mitä? ;) Mä kuitenki tyydyin hyppäämään vaan tähän tietokoneen eessä olevalle tuolille ja väsäsin jonkinnäkösen postauksen. 

Kello on jo sen verran, että mun täytyy mennä kertaamaan ruotsin sanat ja tekemään läksyt. Suihkussakin pitäs keretä käydä. Ihan puoli yhteen en taida kuluttaa niitten sanojen kans. Viime yönä nimittäin kävi enkun sanojen kans niin. Postauksia toivottavasti alkaa tulemaan nyt sit ainakin kaks kertaa viikossa, siihen mä pyrin! :) Saa tsempata ja kommentoida! Hyvää kouluviikkoa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti