perjantai 2. tammikuuta 2015

2015



Heippa! 

Alkavasta vuodesta sen verran, etten mä aio tuhlata aikaani uuden vuoden lupauksien suhteen. Ne jää kuitenkin aina toteuttamatta, koska mä unohan ne. Vaikka alkuun aattelin, että voisin opetella bloggaamaan säännöllisesti, koska osaan kaiken jo ihan riittävän epäsäännöllisesti.. 


Mä juhlin uutta vuotta Jyväskylässä mahottoman hyvässä seurassa. Käytiin kattoo kaupungin ilotulitus, joka kesti ainakin sen 10 minuuttia. Mutta musta tuntuu, että 15 minuuttia loppujen lopuks.. Oli ihan mahtavan upea räiskintä, mutta mulla ei ollu kamerassa mahtavan upeita asetuksia, joten kuvia siitä tulituksesta ei tule.. Videoin sen kyllä puoliks, mutta sit lopetin kesken ilotulituksen ja keskityin nauttimaan parhaista paloista. Niistä hienoimmista raketeista. Sit mentiin taas syömään suklaata ja pelaamaan yms.. :) 

Tulin viime yönä takasin kotiin ja tänään en oo tehny mitään maailmaa mullistavaa. Hirmu väsyny oon ollu, niin en oo oikeen mitään ees jaksanukkaan tehä. Niin, muutakuin selata Instagramin, facen ja loput sosiaaliset mediat. 

Toivotan kaikille parempaa vuotta ja kaikkea hyvää! Älkää surko sitä mitä ette viime vuonna tehnyt, tehkää se tänä vuonna! :) 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti