maanantai 18. elokuuta 2014

TAUKO OHI!

Reilun kuukauden mittanen tauko on ohi ja paluu koulunpenkillekkin on soritettu. Siitä se ankara tuskailu alkaa. Peruskoulun viimenen luokka ja koulu ei vaan jaksa kiinnostaa... 
Mun arkeen kuuluu samaa kuin aina ennenkin. Mä käyn tallilla kaks kertaa viikossa ja muuta harrastusta mulla ei sit ookkaan. Niinkun ohjattuna. Lenkkeilen 4-6 päivänä viikossa, riippuen siitä mille päiville vapaapäivät sattuu. ;)
Mun kesä oli ihan huippu, vaikka alkuun se tuntu ylitylsältä. Heinäkuussa olin vajaa kaks viikkoa Jyväskylässä ja helteet sattukin sopivasti niille viikoille. Silti ikimuistoisin kesä on ehdottomasti vuoden 2013 kesä, silloin kävin paikoissa, joissa en välttämättä tuu enää koskaan käymään. 
Sekava postaus, mutta ehkä ne tästä selkiytyy ajan mittaa, ehkä oon vielä kesäterässä.. ;)




2 kommenttia:

  1. Ihan mahtava blogi ja aivan upeita kuvia ! Mikä kamera ? Ja kuka on tehny sulle bannerin ? Tosi hieno ! :) Ja ooks kutosella ? Luulin sua paljon vanhemmaks ! Mut jatka ihmeessä postaamista, luen aina postaukset ja aina yhtä kivoja ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti ihanasta ja piristävästä kommentista! Kamera on Nikon D3100, bannerin on tehnyt yks leirikaveri Suvi jolla oli blogi, muttei kirjoita enää. Ysillä olen. :)

      Poista