sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

EKA PÄIVÄ LOMAILLEN JA KUVAPLÄJÄYS




Yritän alottaa uuden lomatyylin. Herään ajoissa ja nappaan kameran kouraan ja menen ulos kuvailemaan. Tää kannatti ainakin tänä aamuna. Sit kun tuun takaisin kotiin otan Jesperin ja menen sen kanssa lenkille, niin saa sekin siten päivän lenkin. Kesällä päivät on liian kuumia, että sitä vois käyttää lenkillä, niin homma hoituu paremmin kuin hyvin aamulla. Silloin kun vielä kaikki muut nukkuvat. :) Lenkin jälkeen annan sille ruuan. Näin meni mun aamu tänään.




Vaikka loma nyt onkin, on mulla superhypertriplaextra tylsää! Varsinkin sunnuntait tulee olemaan toosi tylsiä, kun ne on jo ihan perus kouluarkenakin tylsiä. Ja siihen päälle vielä loma niin.. Ehkä postailusta jää väliin sit kaikki sunnuntait.. Heh. Aamun jälkeen oon ollut vain nenä kiinni puhelimen tai tietokoneen näytössä. Oon lisäilly niitä kymmeniä kuvia koneelle ja poistellu turhia ja huonoja otoksia. Välillä sekin homma kannattaa tehä.





Ainiin, eilen eli lauantaina kun koulu loppui ja saatiin todistukset, niin olin positiivisesti yllättynyt mun numeroista. Ne oli mulle riittävän hyviä ja muutamaa numeroa sain nostettuakin. :) Kun pääsin kotiin, vaihdoin mekon collareihin ja huppariin ja menin ulos siivoamaan pihaa. Se on aina tähän aikaan vuodesta kamalan näköinen ja nyt kun oli vielä se myrsky niin kaikki puiden roskat oli lentäny nurmikolle. Olis pitänyt ottaa ennen ja jälkeen kuvat. Ihanaa kattoa sitä nyt kun se on siisti! :) Kyllä sen nyt huomaa, että monen tunnin aherrus palkitsi. 
Ihanaa kesälomaa kaikille! Nauttikaa täysin siemauksin! Mulla ei vielä kesäfiilistä ole, mutta sitten se tulee kun pääsee tallille. :)




2 kommenttia:

  1. oo miten kesäsiä ja ihania kuvia :-) mahtavaa kesän alkua sinne sulle!

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista