maanantai 12. toukokuuta 2014

Vesipisaroita




Hei taas! Kouluviikko taas alkanut ja minä pidän heti tiistain vapaata. Mutta konfirmaatioon on pakko jo alkaa etsimään vaatteita.. 
Mä lusin mun liikuntakieltoa pois alta ja enään tämä viikko loppuun ja sit saan taas juosta ja ratsastaa! En nytkään malta millään pysyä paikoillani, vaan lenkille tekis koko ajan mieli. Vaikkakin kelit on vähän sateisia. Toisaalta sateessa on ihan kiva juosta, kun se viilentää niin ihanasti. :) Tänään oltiin Mollilla katsomassa vähän aikaa ratsastustuntia ja mun teki niiiin paljon mieli itse hypätä sinne selkään. Mutta ei.. Malta Marikki, malta.. 
Koulun jälkeen olin ihan naatti ja nukuinkin ihan kivasti reilu kaks tuntia. Heräsin siihen kun satoi aivan kaatamalla, mutta pian alkoi aurinko paistaa ja ulkona oli ihana keli! Sateesta vielä märkä ja aurinko teki maisemasta ihanan. Ja niitä vesipisaroita, niitä oli kaikkialla.




Yks pikku juttu tolla kuvausreissulla sattu.. Mun vaatteilla ja iholla oli noin kymmenen muurahaista ja voitte vain kuvitella sitä kiljumisen määrää. Pelkään muurahaisia aivan älyttömästi ja kun ne vielä pisti niin olin ihan paniikissa. En tiiä yhtään missä oon ollu kun niitä oli kuitenkin niin paljon. :o
Äiti oli ostanut hampurilaisia iltapalaks ja nyt oon ihan täynnä niitä. En kuitenkaan viitsinyt ottaa siitä annoksesta kuvaa, kun noita ruokakuvia on viimeaikoina näkynyt mun blogissa niin paljon. :D Varmaan alkaa tulemaan näitä maisemakuvia niin paljon, että ne tulee kohta jo korvista ulos.
Nyt painun pehkuihin ja huomenna vaateostoksille. Adios!

Kommenttia saa laittaa tulemaan, ne piristää kummasti! 

2 kommenttia: