sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Äitienpäivä





Hupsista, jopas on taas viime postauksesta vierähtänyt aikaa. Se oli osittain vahinko, osittain sen syy, että on ollut niin surkeat kuvauskelit, ettei postaamaan ole ollut järkeä ruveta.. Eikä inspiraatiota kirjoittaa. Mutta ehkä mä saan nyt jonkinlaisen postauksen aikaan, vaikka tylsä päivä on ollutkin. Sunnuntaina ei kyllä pitäis postata, koska ne on aina niin tylsiä ja koko ajan vaan kauhulla oottaa seuraavaa päivää kun viikonloppu on ohi.. :D
Meilläpäin on juhlistettu tänään äitienpäivää, varmasti monessa muussakin taloudessa. Meillä oli jos minkälaista kakkua, kun pikkusisko oli yhden kakun tehnyt kotitalouden tunnilla, minä eilen piirakan ja vielä päälle muita. Sit oli jäätelöä, keksiä ja tietenkin kahvia. 



Sitten myöhemmin kun kakut oli syöty ja kahvit juotu, lähin kuvaamaan ulos. Oon kuvannut tänään kaikkea ja koko ajan, mutta en läheskään kaikkea täällä julkaise... :D Keli oli mikä oli, mutta onneksi ei sentään satanut. Ulkona kuvailin kaikkea turhaa ja vähemmän turhaa, osa niistä turhistakin oli ihan julkaisukelpoisia. 
  Nyt mä vaan odottelen illan peliä. Suomi VS Venäjä, toivotaan että se Suomi sieltä vielä nousee eilisen tappion jälkeen! Alku on aina vaikea, mutta aina on jatko olluthyvä, ehkä myös nytkin näin! :)
Hyvää loppuäitienpäivää kaikille! 






4 kommenttia:

  1. Hei ! Liitytkö minun blogiin, liityin sinun ? :)

    laukka-askelia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kuka on tehnyt sinulle bannerin muuten? Iha superhieno! :)

    VastaaPoista
  3. Bannerin on tehnyt yks mun leirikaveri Suvi. :)

    VastaaPoista