sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Tylsyyden huipentuma

Ehkä elämäni tylsin sunnuntai. Aamulla en jaksanut millään nousta ja kun sieltä vihdoin ylös pääsin, ei mennyt kauaa kun jo makasin sohvalla. Ehkä osasyynä, miks en halunnut nousta, on huominen sählyturnaus ja se jännittää ihan liian paljon. Tää mun osallistuminen oli vaan semmonen hetken mielijohteesta syntynyt päätös ja tässä sitä nyt ollaan. En oo varmaan koskaan jännittänyt näin paljon mitään. Muutaman tunnin verran oli, ettei mua jännittänyt tippaakaan, mutta nyt taas. No, ehkä kaikki menee hyvin, toivottavasti en mokaa. :D 
Jesperin kanssa saa ajan kulumaan aika hyvin ja siksipä oon ollut sen kanssa tänään paljon, että vähä virkistyisin ja pysyisin hereillä. Samalla siinä tuli raitista ulkoilmaa. Ja koskapa se omaa energisen elämäntyylin, virkistyy sitä seuratessa huomattavasti, koska se päästää menemään niin kovaa kun vaan jalat suinkin kulkee. Se on niin hassu.. ♥ 


Eilen oli tosi kaunis ja lämmin päivä, mutta en jostain kumman syystä ottanut kameraa kouraan kertaakaan. Toi mun siskon kuva on otettu jo jonkin aikaa sitten, joskus kun oltiin vähän kuvailemassa ja pistin sen sit tänne nyt. :) Tänään on ollut vähän tämmönen että välillä aurinko on paistanut, välillä ei. Eipä siis oo kuviakaan tullut otettua. 
Tää päivä on mennyt ihan liian hitaasti. Haluaisin että huominen tulee äkkiä ja että se olis äkkiä myös ohi. Tiistaina on oppilaskonsertti, jossa minä siis soitan. Keskiviikkona ihan perus päivä, torstaina vappu ja perjantaina ihan normi päivä. Eli periaatteessa kolme päiväinen kouluviikko, koska sählyä ei voi laskea kouluksi. :D Wihiii! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti