maanantai 14. huhtikuuta 2014

Rainy day

Vaikka päässä kuinka jyskytti, lähdin silti kouluun. Heräsin noin kello seitsemän, laitoin itseni valmiiksi ja menin syömään. Mulla oli eilen aika huono olo,  pää oli ihan järkyttävän kipeä, silmät puoliksi kiinni ja nuhanenkin olin. Oikeasti mulla varmaan oli kuumetta, mutten sitä mitannut. Tänään aamulla mulla kuitenkin olo oli jo sen verran hyvä, että päätin lähteä kouluun. Vaikkakin pää halusi edelleen olla vähän liian kipeä. Koulussa ei kuitenkaan enään mitään ongelmaa pään kanssa ollut, joten toisaalta ihan hyvä että sinne menin, enkä jäänyt turhaan pois. Kaikkihan sen varmaan tietää etten mä oikeen tykkää opiskelusta, mutta kyllä sinne on ihan hyvä mennä, ettei tule näiden muiden aukkojen lisäksi lisää aukkoja sivistykseen.. :D
Kahella vikalla koulussa oli maa-ja metsätaloutta, ja mentiin navettaan ja sikalaan. Ei siellä paljon mitään uutta tullut, sillä oon ollu ihan töissäkin navetassa, tosin epävirallisesti. Mutta kivaa siellä silti oli, vähän vaihtelua siihen iän ikuiseen penkillä istumiseen. Ei muuta kuin haalarit päälle, kumpparit jalkaan ja menoksi. Voin muuten sanoa, että hiuksien haju ei ollut se mikään parhain.. :D Navetassa ja sikalassa kun hajut tahtovat vähän tarttua
Koulun jälkeen en oikein tiennyt mitä tehdä ennen soittotuntia, sillä ulkona satoi kaatamalla, eikä sinne viitsinyt mennä.Mulla oli siis super tylsää. Onneksi aika meni nopeasti ja sain virikettä soittotunnilla, vaikkei se kauan kestänytkään. Toivottavasti loppuilta menee ihan sujuvasti ja pääkipu hellittäisi edes vähän, sillä sen on taas kipeä. Ehkä burana auttaisi. Lääkekaapille siis! :)



6 kommenttia: