maanantai 21. huhtikuuta 2014

Mun pääsiäinen

Kyllä mä nyt oon saanut syödä ihan kyllikseni suklaata ja karkkia. Niin ja tietysti hyvää ruokaa. Kaikissa juhlissa on aina tämä ihanampikin puoli, kun saa syödä kaikkea hyvää ihan luvan kanssa. Ja se huonompi puoli on juuri se kaiken valmistaminen, siivoaminen yms.. Onkin tämän kaiken häslingin keskellä ihan unohtunut tämä bloggailu. 
Mun pääsiäinen alkoi virallisesti torstaina kun päästiin koulusta pääsiäislomalle. Heti sen jälkeen pääsin siivoamaan ja hoitamaan lapsia, joten en tallillekkaan ehtinyt. Perjantaina ja lauantaina nukuin tooosi pitkään, mutta sunnuntaina jouduin herätä ajoissa, sillä olin luvannut mennä ruokkimaan eläimet tallille. Mutta oli kiva herätä ajoissa, niin ei päivä mennyt hukkaan. :) Pitäis opetella tohon aikaseen rytmiin, niin herääminen ei aina tuottaisi vaikeuksia.. 




Lauantaina hoidin Jesperiä oikein kunnolla. Harjasin sen läpikotaisin, ja karvaa irtosi ihan hirveä määrä, samojedin pentu kun on. Koirahan ei vielä yksi vuotiaana ole aikuinen. :D Ei se nyt enää oikeen pikkupentu oo, mutta pentu kuitenkin. 
Sunnuntai ja tämä päivä on ollu tosi rentoja päiviä. Ei oo tarvinnut pää kolmantena jalkana juosta paikasta toiseen rätti toisessa kädessä, pesuämpäri toisessa ja muutama pullo pesuainetta kainalossa. Jos nyt yrittäisin rentoutua sen ajan mitä vielä on jäljellä. Huomenna on kuitenkin taas koulupäivä. :)





2 kommenttia:

  1. Oo upeen tunnelmallisia kuvia, aivan ihanat värit näissä!!:)

    http://mielikuvailua.blogspot.fi/

    VastaaPoista