sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Laiska päivä kotona



Moikka kaikille! Tänään en oo oikeestaan tehnyt mitään hyödyllistä. Laiskana päivänä monesti aika tuhraantuu koneella olemiseen, ja niin kävi nytkin. Oon selannut facen monta kertaa, samoja juttuja lukien ja pelaten siellä. Uusia blogeja oon löytänyt monia, koska halusin saada vähän täyttöä tolle mun blogilistalle.
Kuitenkin yhessä vaiheessa päätin että nyt lähen kuvaamaan. Onneks lähin, sillä aurinko alko just paistamaan kun pääsin ulos ja kuvat on parempia silloin. :) Alko sen reissun jälkeen olla jo sen verran nälkä, että oli pakko syödä jotakin. Ajoitin ruoka-ajalle ton mun tulon ja ruokana oli sian ulkofilettä perunaa ja salaattia. Nam! 
Illemmalla lähin lenkille ja juoksin 4km. Mulla oli ihan hirvee hiki, kun olin juossu niin kovaa, ja kun pääsin kotiin niin täällä oli lämmitetty takkaa!! Ihan järkyttävän kuuma, enkä siihen hätään keksinyt muuta kuin mennä parvekkeelle vilvottelemaan, kamera kourassa. :D 
Tämmösen kuvan saa meidän parvekkeelta

Tällasesta päivästä ei saa millään ilveellä kovinkaan pitkää postausta, mutta tyytyminen on nyt tähän. Toivottavsti kuitenkin miellytti. :)




5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi sinulla, liityin lukijaksi:D
    www.ponygirlsdaydream.blogspot.fi
    Voisitko ehkä littyä?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Voin käydä kurkkaamassa ja ehkä myös liittyä. :)

      Poista
  3. Kiva blogi!:) Liityin ;) Mun blogi osote, toivottavasti käyt katsomassa, ehkä myös liittymässä?;)

    monenlaisiaystavia.blogspot.fi

    VastaaPoista