perjantai 4. huhtikuuta 2014

Kukaan ei ole kuollut nauramiseen

Aamuaurinko joka mut tänä(kin) aamuna herätti

Niin, en tiedä onko kuollut, mutta toivottavasti ei. Sillä mä ainaki nauran ihan tosi paljon ja kauan aikaa.. :D
Mutta taas on viikko vierähtänyt ihan silleen huomaamatta. Oon aina joka päivä aatellu että huomenna meen bloggaamaan koska nyt on jo niin myöhä, ja siihen se sitten on jäänyt.. Ja vaikka mulla on nyt aika kiire, niin tulin silti tänne kirjottelemaan jotakin. 
Mulla on ollu tosi kiva viikko ihan maanantaista lähtien! En tiedä mikä siitä niin erikoisen on tehny, mutta mut on saattanu muutamaan otteeseen nähä hymy naamalla. Ehkä se viestii sitä että mulla ei oo suurempia kriisejä nyt. :D Ja no, tää viikko on muuten ollu ihan perus viikko, mutta kokeita on ollu ihan liikaa, ja vieläpä ne kaikki vaikeimmat kokeet. Fysiikka, enkku ja tulossa ruotsin koe. En oo erityisen hyvä kielissä, mutta ehkä siinäkin voi harjaantua jos vaan jaksais harjotella.
En oo tainnu paljoo ottaa kuvia meidän kissoista. Niitä löytyy kaks kappaletta, mutta noihin kuviin pääsi vain toinen, koska se nyt sattui olemaan ulkona kun menin kuvaamaan. Mutta, pakko nyt vaan on mennä valmistautumaan lähtöön, että kerkeää kyytiin. Koska yleensä mä oon se jota saa oottaa, palataan! 






14 kommenttia:

  1. ihanat noi kuvat kissasta ja hyvää tekstiä. :3 banneri vois olla keskitetty ja kuvista reunat pois (: vaikuttaa ihan hyvältä blogilta!

    http://siipenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Banneri meneekin jossain vaiheessa vaihtoon että katsotaan muistanko sit laittaa sen keskitetyks. :)

      Poista
  2. ihana blogi! :)

    normal-life-or-not.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja kuvia! Myös teksti on hyvää :)

    can-we-love-it.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia!<3

    smalldreamsinkku.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Todella kiva blogi!
    Otatko kyllä todella, todella, todella upeita kuvia, muuta niistä ei voi sanoa! :)
    Liityin lukijaksi!;)

    VastaaPoista
  6. Apua! Tuo ensimmäinen kuva se on jotenkin niin ihana! Siis en tajua miten kuva sädekaihtimista ja auringosta voi olla noin upea!.. Millä kameralla kuvaat? Itekkin harrastan kuvaamista mutta en kyllä noin hienoja kuvia saa! :3

    mimmanponit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos! :D Mulla on ihan perus kamera Nikon D3100 :)

      Poista