keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Ei koulua, ei opiskelua..

Eilen illalla, kun tuskailin enkun läksyjen parissa, olin vielä siinä vaiheessa autuaan tietämätön siitä, ettei mun tarvi tänään mennä kouluun. Onneksi en saanut tehtyä läksyjä kokonaan loppuun asti, sillä kohta sisko pelmahtaa ovesta sisään ja sanoo että "Äitillä on asiaa mee alakertaan.." Minä menen ja voi sitä riemua kun kuulen että saan jäädä kotiin hoitamaan kahta pikkusisarusta. :D Äiti oli lähössä asioimaan kauemmaksi ja tarvi siksi mun apua. 
Aamulla en kuitenkaan saanut nukkua yhtään sen pidempään kuin normaalistikkaan, mutta heräsin silti ihan virkeänä. Mistähän se johtuu että kouluun ei ikinä jaksa herätä? :D Siinä sitten söin aamupalan ja kun huomasin miten ihana aamu oli, nappasin kameran kouraan ja otin muutaman kuvan. Kun äiti oli lähtenyt, lähettiin pikkusten kans ulos lenkille ja mentiin ostamaan jäätelöä. 




Kun tultiin takaisin kotiin, alettiin syödä kun kaikilla oli niin nälkä. Ennen tätä hain kuitenkin Jesperin häkistä, kun olin sen sinne pistänyt lenkin ajaksi. En ottanut sitä sen takia mukaan koska rattaita ja voimakkaasti kiskovaa koiraa ei voi hallita samaan aikaan hyvin.. :D


Kun kaikki oli syönyt, mentiin taas ulos. Mä kuvailin ja nautin auringosta ja lapset leikki. Mulla on oikeesti ollut tänään tosi ihana päivä ja ehkä se myös jatkuu sellaisena, toivottavasti! :)







Mitä mieltä ootte tämmösestä vähän erilaisesta postauksesta? :) 

4 kommenttia: