torstai 10. huhtikuuta 2014

Aurinkoinen tallipäivä

En ookkaan pitkään aikaan tehnyt postausta talleilusta, joten nyt oli sen aika! Pääsin äitin kyydillä tallille, koska mulla oli jo vähän kiire. Äiti ei yleensä kuskaile mua sinne, sillä sinne on niin lyhyt matka, 3km. Kun pääsin tallille, menin nopeasti kuvaamaan hevosia, ettei aurinko kerkeä laskea. Sitten vaan olin tallilla, en oikee tehny mitään, luin tallipäiväkirjaa ja lakasin lattiaa. Havahduin toki sitten siihen että "hetkinen,, Miks mä oon täälä vaan ihan toimettomana." Menin siivoamaan tarhaa ja tarkistin siinä samalla vedet.


Myöhemmin haettiin Master, Vasse ja Gini kentälle, että ne sais siellä olla ihan rauhassa. Tai no, totta kai ne vähän revitteli siellä mutta kuitenkin. :) Sen jälkeen harjattiin ne kaikki ja vietiin takaisin tarhailemaan. Mulla oli suunnitelmissa ratsastaa tänään, mutta en sit kuitenkaan, sillä osa oli jo saanut liikuntaa tänään ja ne loput kolme sai liikuntansa kentällä. Huomenna sitten!



Alkoi kello olemaan jo niin paljon, että päätin lähteä kotiin. Nyt mun piti kävellä, mutta se ei haitannut yhtään. Onneks tykkään liikunnasta niin mikään tämmönen ei haittaa, jos ei oo ihan äärettömän kylmä. Muutaman kuvankin sain matkan varrelta otettua ja kotiin pääsin onnellisesti. Sitten vasta muistin, että mulla on keskiviikon läksyt selvittämättä, joten eikun Wilmaan. Eli, läksyjen pariin siis! :)



4 kommenttia: