perjantai 21. maaliskuuta 2014

It's all just a dream






Huhhuh, johan meni sekin viikko, yllättävän nopeestikkin jopa. Mulla ei oo melkeen mitään muistikuvaa tästä viikosta, että mitä oon tehny ja mitä on tapahtunu. Aika sumussa menty vaan päivästä toiseen. Kaikki ilo vaan irti nyt viikonlopusta ja nautitaan. Sit taas kohti uusia haasteita. ;)
Eilisen päivän kuitenkin muistan hyvinkin kirkkaasti. Torstai oli siis tallipäivä ja ette ikinä kyllä arvaa, mitä alettiin ihan omasta tahdosta tekemään.. No pesemään satuloita. Inhoan sitä hommaa, mutta joskushan sekin on pakko tehdä, eikä vain miettiä että "kyllä joku muun ne pesee." Niitä nimittäin ei sitten kukaan pese jos kaikki ajattelee näin. Suitsia ei putsattu, mutta se me tehään heti ens viikolla. ;) Sit muutenkin semmonen yleissiisteys tallissa on ihan jees, ja siivottiinkin sitä vähän, mm. käärimällä riimunnarut ja järjesteemällä harjat, kun ne aina välillä tahtoo sekottua. Jos mulla muuten olis  kuva siitä, kun oon just päässy rasvaamasta satulaa, niin niitä käsiä sais kyllä ihastella.. Ihanan mustat valjasrasvasta, ja semmosia rasvalönttejä oli käsissä myös. Hyi, tuli kylmät väreet heti kun edes ajatteli sitä. :D
Tallin jälkeen menin syömään ranskiksia Teboilille, kun oli vähän nälkä ja kotiin ei pässy muuten kuin kävellen, niin siellä sit olin niin kauan että kyyti tuli.
Nyt kuitenkin tän kyyti lähtee suihkun puolelle, koska mä oon ihanan hikinen.. (huomaa sarkasmi..) Kahella vikalla oli siis liikuntaa ja annoin kyllä mennä niin täysillä kun vaan jaksoin. Joten, palataan! :)

4 kommenttia: