sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Illanviettoa kavereiden kanssa








Koska eilinen oli niin mahtava päivä, jaan sen tännekin! :) 
Kesken päikkäreiden tuli soitto, että kiinnostaisko mua lähteä Valkeisen kodalle muiden tyttöjen kanssa. Ja tokihan mua kiinnosti. Siinä sitten odottelin kyytiä ja noin kello viisi se sitten saapui. :) Pari kaveria oli käyny kaupassa ostamassa lihapiirakoita, vaahtokarkkeja, suolatikkuja, keksejä ja vähän juotavaa. Heti perillä alettiin värkkäämään tulta ja se me saatiin nopeesti syttymään. Annettiin nuotion palaa kaikessa rauhassa ja itse menimme jäälle kävelemään ja minä tietenkin kamera kourassa. 
Kun nuotio alkoi olla sopiva lihapiirakoiden paistoon, pistettiin ne lihikset siihen ritilälle ja ei mennyt kun muutama minuutti, jos sitäkään ja lihapiirakat oli jo valmiita. :) Ai että ne oli hyviä! Kesken kaiken mun kamerasta tietenkin loppu akku ja jouduin sit voivottelemaan sitä muille, koska epähuomiossani en ollut tarkistanut akkua ja se sitten kostautui. Mulla olis ollu aikaa ladata se, mutta minkäs teit.. 
Paahdettiin vaahtokarkkeja, vaikkakin mulla muutama vähän kärähti kun olin vähän liian lähelle tulta sen tökännyt. :D
Kun herkut alko olla loppusuoralla, alkoi myös meidän mahat olla loppusuoralla. Kuitenkin vaan ängettiin suuhun keksiä ja suolatikkuja, vaikka mieli ei tehnyt yhtään.. :D 
Kuitenkin puut alkoi loppumaan ja nuotio alkoi näyttämään sammumisen merkkejä soitettiin meille kyyti, jolla pääsis kotiin. Haistiin muuten aika tavalla savulle, ja autossa se oikein korostu kun savu ei mistään aukosta päässyt ulos. :D
Aateltiin kuitenkin mennä vähän keväämmällä ihan yöksikin sinne, ennen kun hyttyset ilmaantuu. Siitäpä sitten varmaan taas täälä blogissa kirjoittelen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti