lauantai 29. maaliskuuta 2014

Arvokkain omaisuutesi on viisas ja luotettava ystävä.



Heipsan taas! 
Mikäs sen ihanampaa aloittaa päivä kuin urheilemalla? Sen jälkeen on oikeesti tosi virkee olo ja jaksaa tehä paremmin kaikkea, eikä päivä lähde käyntiin äksyilemällä jokaiselle perheenjäsenelle. Ja koskapa mun kamerakin on löytynyt (sen olin ite saanut piiloon VAATEKAAPPIIN, vaatteiden alle, varmaan jääny sinne kun oon ettiny vaatteita) niin lähin vähän kuvailemaan luontoa ja Jesperiä. Mutta kun tuo koira on vähän vilkas, ei se malttanut millään pysyä paikallaan vaan koko ajan halusi olla liikkeessä ja kuvien nappaamisessa sai olla todella nopea. Muutama kuva onkin vähän epäselviä koska Jesperi lähti just ennen kuvan ottoa liikkeelle ja sormi oli jo painanut laukaisinta.. :D 




Eilen, mulla oli joku ihme touhupäivä ja siivosin tosi paljon ja leivoin vielä kaikessa kiireessä kaksi piirakkaakin. Yksi osasyy siivoamiseen oli se että kavereita oli tulossa illalla meille. Mutta onneks siivosin niin tänään ei tarvinnut. ;) Oli kyllä mukava ilta ainakin mulla, toivottavasti myös muillakin oli! :)



2 kommenttia: