lauantai 8. helmikuuta 2014

On opittava kärsimään voidakseen elää

Heissan taas parin päivän jälkeen!
Mulla menee totaalisesti hermo noihin valinnaisaineisiin, koska mikään muu ei kiinnostaa niin paljoo ku liikunta, ja kaikkea ei saa valita liikunnaks.. Mulla on ehkä kaks vaihtoehtoa, mitä otan sen lisäks. Kotitalous ja tekninen työ, mutta kumpikaan ei niin paljoo kiinnosta että voisin sen valinnaiseks valita.. Pitääkö mun vaan kylmän viileesti jättää toinen valitsematta ja ottaa pelkkä liikunta? Ei, koska sit joutus mennä kaiken maailman palavereihin opettajien kans, että miks näin ja minkä valitset, koska joku sun on valittava. Ihan oikeasti, en tiedä mitä teen tän kans. :D 
Tää muutaman päivän tauko johtuu siitä, että mulla on ollu kiire. Niin kiire, että kirjaesitelmäkin piti tehä yöllä, koska muullon ei aikaa ollu. Pitää muuten ihan just paikkaansa se, mikä on jonkun postauksen otsikkona. Käykää tsekkaa jos jaksatte. ;) 

2 kommenttia:

  1. Mä taas inhoan koulun liikuntaa yli kaiken :D!

    VastaaPoista
  2. Hahah! :D Siitäki voi olla eri mieltä. :D

    VastaaPoista