tiistai 11. helmikuuta 2014

Ilo on sisäpiirin homma








Mulle ei oo paljoo mitään tapahtunu tässä viikon alussa. Elämä on tämmöstä, välillä mennään ylös, välillä alas. 
Tänään olin taas tallilla, mutta nää kuvat ei oo tältä päivältä vaan vähän aikasemmin ne on jo otettu, eli torstaina. Ratsastin Sppedyllä sillon, mutta se ei kauheen hyvin menny. Ei taipunu ja oli koko ajan pää pystyssä, vaikka ite olin ihan rentona ja rauhassa. Laukan se nosti kuitenkin ihan hyvin, ja väistöt meni kans kohtalaisesti. Joku sillä oli vikana, kun se ei rentoutunu kunnolla. Lopussa se alko sit viimein venyttelemään kaulaa ja laitto kaulan kaarelle. Mutta suurin osa tunnista meni jäykkänä kuin lyhtypylväs.. Jospa ens torstaina olis parempi. :) Kuvien laatukin on laatua 0, koska asetuksia en enää hevosen selässä alkanu vaihtelemaan, se ois pitäny tehä jo paljon aikasemmin.. 
Toisekseen, mä tartteisin rahaa, mutta sitä mä en mistään saa. Menoja olis siihen malliin että sitä tarvitaan. Vaatteita pitäis saada, hiihtolomallekkin olis suunnitelmia, kameraan uusi objektiivi yms.. Ja tämä kaikki tulis maksamaan ihan vain muutaman satasen. "Hyvällä" tuurilla jopa yli tuhat.. Mistä sitä rahaa revitään..? :D 

2 kommenttia: