maanantai 27. tammikuuta 2014

Sitä saa mitä tilaa



Tosiaan taas pienen (todella pienen) tauon jälkeen, päätin palata tänne blogiin. Mä käyn tosi harvoin koneella tekemässä mitään, joten siks on tääki jääny päivittämättä. Kännykkä kun vaan on niin yksinkertainen kapistus, että sillä käyn aina facessa ja muissa sellasissa.

Koulu on taas pyörähtäny käyntiin joululoman jälkeen ja kolme - vai neljä viikkoa sitä ollaankin jo käyty. Koulusta ei paljoo mitää oo kommentoitavaa koska siellä meno ja meininki on aina samanlaista, eli siis että meillä vaan menee siellä väliin vähän lujaa, eikä meidän jutuissa aina ihan pysytä perässä. Koulussa on ihan suhteellisen kivaakin, mutta opiskelu ei vaan aina jaksa kiinnostaa. Liikunta on ainoa kiinnostva aine, muut sais mun puolesta vetää pois lukujärjestyksestä.. Mutta niitäkin on pakko vain opiseklla.. 
Mä siis tosiaan harrastan ratsastusta, lenkkeilyä, pianon soittoa ja teen lihaskuntoa. Mulla on jaloissa ollut ongelmia - siis on vieläkin, mutta nyt oon saanu ihan luvan kanssa alottaa lenkkeilyn ja ratsastuksen uudestaan tauon jälkeen. Ratsastus lähtiki heti riehakkaissa merkeissä liikkeelle sillä, että kun mentiin maastoon ratsastamaan, niin hevonen päätti että nyt mennään, mutta koska edessä sattui juuri olemaan hidasliikkeisempi hevonen, ratsuni veti ensin kunnon pukkisarjan ja sen jälkeen loikkasi yhtäkkiä sivuun niin, että minä menetin tasapainon ja jäin roikkumaan kaulalle. Sitten mulla meni voimat siihen roikkumiseen ja putosin alas, ja polle jatkoi matkaa täydessä laukassa.. Nousin ylös ja lähin perään, muut tytöt meni tallille hakemaan apuvoimia. Hevosen sain kiinni kun se oli jo kerennyt rauhottua ja kaikki oli taas hyvin. :D Mitään sen kummempaa ei käyny, ja päästiin turvallisesti tallille. 

Mä yritän nyt vähän jo lopetella, vaikka kerrottavaa ois paljonkin. Ja voi kunpa mulla ois kuvia tänne, mutta en oo ton ärsyttävän kelin takia niitä tarennut räpsiä ja tallillekkaan en sen takia viittiny kameraa ottaa, koska näpit jäätyy. Seuraavaan postaukseen yritän jotain kuvaa saada. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti