keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Elämää ei voida kirjoittaa; se on elettävä


Voi että vihaan mun silmien väriä..




Mä oon tosissani nyt alkanu panostamaan tohon kouluun, koska jos nyt ei panosta, niin sen huomaa sitten ysin päättötoikkarissa.. Mutta kun fysiikka vaan on niin tylsä aine, että hyvä jos tunnilla pysyy hereillä. Kuka viittii kertoa mulle hyviä opiskeluvinkkejä? :D 

Tiistaina olin tallilla ja siivottiin karsinat, jaettiin niihin heinät ja vedet ja lakastiin tallin lattia. Semmonen ihan perus tallinsiivous mikä on pakollinen joka päivä. Yritin ottaa kuvia, mutta en kerennyt päivänvalon aikaan ja salamallahan ei hyviä kuvia saa, niin taitaa jäädä toiseen kertaan hevosten kuvaaminen.. Huomenna tosin meen tallille mutta en ota kameraa sinne mukaan koska menen koulun jälkeen sinne niin kameraa on inhottava raahata koulussa mukana. 
Mun pitäis myös muokta tää blogin ulkoasu valmiiks mutta mulla ei yksinkertasesti riitä aika, jos oon nopea nyt niin aan sen tänään valmiiks, mutta jos oon hidas niin se jää sit taas ja seuraavan kerran näin paljon aikaa on keväällä. Yks iso ongelma on tuo vihomiiminen banneri, en jaksa muokkailla kuvia, mutta tohon niitä on pakko muoksia. En muokkaile siis yleensä mun kuvia, ja sillon ku oon muokannu ni sen huomaa sit myös. 
Pakko vaan ryhdistäytyä tänä iltana ja tehä tää ulkoasu valmiiks. :D


2 kommenttia: